Het is bijna zover! Zaterdag 10 december gaan we met een paar honderd, als kerstman verklede deelnemers, de Rotary Santa Run lopen. In deze mail de laatste updates en een aantal huishoudelijke mededelingen.

KERSTMANNENPAKKEN:
De pakken zijn inmiddels af te halen in de door jouzelf opgegeven locatie bij de bestelling. Rechtsboven op de ticket staat ook waar dit is. Graag vóór vrijdag de 9e de pakken afhalen. Vergeet niet je ticket mee te nemen. Je ticket hebben we aan je verstuurd per mail op het moment van jouw inschrijving. De afzender is tickets@simple-ticket.nl.

DAGPLANNING:
Ontvangst op het Bart van Elstplantsoen voor ijssalon La Fontana.

Aanvang 10.00 uur
Warming-up 10.05 uur
Start hardlopen of wandelen 10.20 uur
Uitreiking cheque voor de goede doelen is om 11:45 uur. Dan worden ook de winnaars van de puzzeltocht bekend gemaakt.

DE RUN ZELF:
De route zal aangegeven worden met bordjes. Dit jaar hebben we drie routes, let dus goed op bij de splitsingen. Loop zo veel mogelijk op de stoep. Het laatste deel van de route loopt een stuk langs de drukke Heelsumseweg. Het is daar belangrijk dat je achter elkaar blijft lopen en niet de weg op gaat. De route staat op onze website vermeld.

We lopen dit jaar eerst met alle deelnemers van de run achter de muziek aan dwars door de Dickens Fair. De start zelf begint dan bij het makelaarskantoor Barneveld-Schuurman.

HERKENBAARHEID ORGANISATIE:
De vrijwilligers van de organisatie zijn te herkennen aan een groene kerstmuts. Mocht er een incident zijn, spreek een vrijwilliger aan, die staan rechtstreeks in contact met de organisatie en EHBO. Er is ook een mobiele EHBO en we kunnen overal langs de route snel ter plaatse zijn.

PARKEREN:
We willen jullie vragen zo min mogelijk met de auto te komen. Als je toch met de auto komt, parkeer dan in een wijk wat verder van het centrum af en het liefst niet op de route van de Rotary Santa Run.

FIETSERS:
Voor de fietsers is het schoolplein van de Wilhelminaschool gereserveerd. Ook links naast het Shell station aan de Kierkamperweg kun je je fiets eventueel neerzetten.

GARDEROBE:
Om niet met alle spullen te hoeven te slepen, hebben we wat ruimte gereserveerd om je tas neer te kunnen zetten. We nemen alleen tassen in die dicht kunnen!

SOCIAL MEDIA:
Op onze Facebook pagina:

https://www.facebook.com/RotarySantaRunBennekom/ zal steeds de laatste informatie worden geplaatst. Like deze pagina en hou hem goed in de gaten zodat je altijd op de hoogte bent! Of raadpleeg onze website: https://bennekom.rotarysantarun.nl/De inschrijving blijft ook deze week nog open, dus vertel het je vrienden, de buurt, je collega’s en verder iedereen die nog mee zou kunnen doen.

Tot 10 december!