Informatie

De Rotary Santa Run; een gezellig evenement waarbij de deelnemers, verkleed als kerstman, een parcours wandelen of hardlopen voor het goede doel. Dit parcours is voor iedereen die kan wandelen toegankelijk gemaakt, dus ook met kinderwagen of rollator ben je van harte welkom. Het gaat om de gezelligheid en de goede doelen! In 2008 begonnen als evenement van Rotary Club Gorinchem, waarna dit voorbeeld door vele Rotary Clubs in het hele land is gevolgd. Zo is de Rotary Santa Run in 2018 in 52 verschillende steden georganiseerd met een gezamenlijke opbrengst van ongeveer € 400.000,-. Hiermee werden meer dan 100 goede doelen ondersteund.

De inschrijfkosten zijn slechts € 12,50 voor volwassenen en € 7,50 voor kinderen en het mooie is dat je er nog een mooi kerstmannenpak (met baard!) aan overhoudt!