Beste deelnemer aan de Rotary Santa Run,

Het is bijna zover! zaterdag 14 december gaan we met en paar honderd, als kerstman verklede deelnemers, de Rotary Santa Run lopen. In dit bericht de laatste updates en een aantal huishoudelijke mededelingen.
Kerstmannenpakken:
Vanaf zaterdag 7 december zijn de kerstmannenpakken af te halen in de winkel die door jouzelf opgegeven is bij de bestelling. Rechtsboven op de ticket staat welke winkel dit is. Graag vóór vrijdag de 13e de pakken afhalen. Vergeet niet je ticket mee te nemen. Je ticket hebben we aan je verstuurd per mail op het moment van jouw inschrijving. De afzender is tickets@simple-ticket.nl.
Dagplanning:
Ontvangst op het Bart van Elstplantsoen voor ijssalon La Fontana.
Aanvang 10.00 uur
Warming-up 10.05 uur
Start hardlopen of wandelen 10.20 uur
Einde: als alle deelnemers binnen zijn (naar verwachting 11.30 uur). Dan zal ook de cheque uitreiking voor de goede doelen zijn
De Run zelf:
De route zal aangegeven worden met bordjes. Loop zo veel mogelijk op de stoep. Vooral het eerst stuk langs de Heelsumseweg is het belangrijk dat je achter elkaar blijft lopen en niet de weg op gaat. De hardlopers zullen beginnen en er zal iemand van de organisatie voor deze groep uit fietsen. Bij de wandelaars zal er iemand van de organisatie voor de groep uit lopen.
Herkenbaarheid organisatie:
De vrijwilligers van de organisatie zijn te herkennen aan een groene kerstmuts. Mocht er een incident zijn, spreek een vrijwilliger aan, die staan rechtstreeks in contact met de organisatie en EHBO.
Parkeren:
We willen jullie vragen zo min mogelijk met de auto te komen. Als je toch met de auto komt, parkeer dan in een wijk wat verder van het centrum af en het liefst niet op de route van de Rotary Santa Run.
Fietsers:
Voor de fietsers is het schoolplein van de Wilhelminaschool gereserveerd. Ook links naast het Shell station aan de Kierkamperweg kun je je fiets neerzetten.
Chocolademelk en iets lekkers:
Na afloop van de run zullen we voor het goede doel nog wat warme chocolademelk en stukjes banketstaven verkopen. Er is één pinapparaat, dus neem om de snelheid er in te houden, ook wat contant geld mee.
Social Media:
Op onze Facebook pagina: https://www.facebook.com/RotarySantaRunBennekom/ zal steeds de laatste informatie worden geplaatst. Like deze pagina en hou hem goed in de gaten zodat je altijd op de hoogte bent! Of raadpleeg onze website:https://bennekom.rotarysantarun.nl/
Tot 14 december!
Groet,